Interior Design Majors - Home Decorating Tips

New Appliance Parts
Given the high turnover rate with regard to appliance models, it can be expected that the most current selection of appliance models on the market includes appliances that have been equipped with new and better features that would make using them easier and more convenient...
Share interior design & decorating tips.  


rumah sewa korang hias tak?
Date: 2007/07/25 17:33 By: zuraynee Status: User  
 
Pondok

Posts: 2
graphgraph
salam sume...
kiter ni dok umah sewa jer...dah lama gak...
selama nie cam tak buat apa2 pun ngan umah sewa yg kiter duduk nie.
tapi lelama bosan gak nengok...org lain sume seronok menghias umah, kiter tak buat apa pun, coz ngenangkan umah sewa...
kalo korang, korang hias tak umah sewa nie cam umah sendiri....cat umah ker...? pasang langsir cantik2 ker? korang rasa berbaloi ker??bukan umah sendiri...
kiter dah tanyer tuan umah, leh tak nak cat umah dia dan mintak budget dia sket....dia buat diam jerk....patah betul semangat....
ekceli kiter dah beli umah, tapi terpaksa disewakan sebab kena keje tempat lain....takan nak beli umah lagik???
korang buat camner ek???? teringin gak nak hias umah nie..cam duk lama gak......
The administrator has disabled public write access.

Re:rumah sewa korang hias tak?
Date: 2007/07/25 21:50 By: liza Status: User  
 
Pondok

Posts: 1
graphgraph
Salam,
i just nak share cara i. i pun dok umah sewa gak. masuk ni dah 2 thn. insyaallah kalu semua ok akhir thn nie maybe leh dok umah sendiri. apa yang aku buat skang kat umah sewa cam aku akan buat kat umah sendiri.
coz yang penting kita selesa n sedap mata memandang. hiasan n colour penting.
The administrator has disabled public write access.

Re:rumah sewa korang hias tak?
Date: 2007/07/26 01:02 By: zuraynee Status: User  
 
Pondok

Posts: 2
graphgraph
hmm..tak kisah lah ek, umah sewa ker idak..?
takan sume tak nak buat...yg duduk pun kiter....
semangat nih nak cat umah.....
The administrator has disabled public write access.

Re:rumah sewa korang hias tak?
Date: 2007/08/02 21:34 By: imz76 Status: User  
 
Pondok

Posts: 1
graphgraph
Tak berbaloi hias cantik2 sangat rumah sewa ni. Nanti tuan rumah naikkan sewa.
The administrator has disabled public write access.

Re:rumah sewa korang hias tak?
Date: 2007/08/12 01:04 By: weepingwillow Status: User  
 
Pondok

Posts: 2
graphgraph
terpulang pada masing2...macam saya, walaupun menyewa saya tetap hias rumah saya berpada-pada...pernah juga saya membeli satu tin cat dan cat ruang tamu rumah yang saya tinggal sekarang ini. bukan apa, pada fikiran saya dinding tu kotor pun disebabkan anak2 saya sendiri juga...saya beli cat ala kadar, belanjakan kurang dari seratus ringgit dan mengecatnya sendiri. mungkin pada setengah orang ia merugikan tetapi pada saya sekurang-kurangnya mata saya tak "sakit" tengok dinding yang comot.
The administrator has disabled public write access.

Re:rumah sewa korang hias tak?
Date: 2007/12/03 21:48 By: booraa Status: User  
 
Pondok

Posts: 1
graphgraph
pada sayalah, walaupun rumah sewa, tapi kita yang mendiaminya..bagi sy, kita hias berpatutanlah selagi kita yng menyewanya..tak salah seperti mengecat..pasang langsir..langsir kan boleh dipakai buang, kalau kita dh ada rumah sendiri, kita bwlah langsir kita.
Kita yang duduk dlm rumah mesti nk suasana yang aman/damai, so kita hiaslah.mcm sy, sy pun menyewa juga,pada sy, selagi sy menyewa dlm rumah tu sy akan hias berpada-padalah asalkan sy tenang dlm rumah tu..:)
The administrator has disabled public write access.

Re:rumah sewa korang hias tak?
Date: 2008/01/11 22:09 By: iman92 Status: User  
 
Pondok

Posts: 3
graphgraph
Slm: syer org baru kat sini, slm perkenalan

Syer pun duk umh sewa, tp ttp hias, bg syer sbb syer tgal kat umh tu, so mmg la syer suker mengemas, mendeco2kan umh tu, cumanya x mengecat jer la.
Sbb plan nak duk umh sendiri x lama lg. Insyallah
The administrator has disabled public write access.

Re:rumah sewa korang hias tak?
Date: 2008/01/13 03:14 By: mas Status: User  
 
Flat

Posts: 9
graphgraph
saya pun duduk rumah sewa jugak...bab mengecat tu...tengok lah dalam ke luar ke...kalau setakat dalam rumah nak kasi sedap mata memandang tak pelah kalau keluar duit sikit...biasalah tuan rumah memang nak save budget...he..he...sekarang dah banyak theme dalam interir design so walau pun rumah sewa jer...you boleh buat all out...buat yang simple ...bukan apa nak pindah senang...
http://www.seriyamax.com/ laman dekorasi anda.
The administrator has disabled public write access.


MyRumah.net is your source of ideas to decorate your home, living room, bedroom,
dining room, bathroom, home office, garden & every corners of your house.